ELS DE 1ER DE TREBALL SOCIAL FEM VAGA!!!!!!!!!

Els de 1er de treball social hem decidit en assemblea, amb majoria absoluta de participar a la vaga, que és convocada el dijous 14 de febrer contra la LEC (Llei d’Educació de Catalunya) , que obre el camí a la privatització de la educació primària i secundària.

Nosaltres participem a la vaga, posant-nos contra la corrent del nostre temps que vol vendre el nostre dret a l’educació. PARTICIPEM per tenir una educació pública, gratuïta  per tothom.

Està clar que per estudiar has de pagar i has de ser explotat. Has de pagar Matricula, fotocòpies, transport...  A més de tots aquests costos, la cafeteria està gestionada pel sector privat, venen els productes a preus no acceptables per als estudiants. L’ últim atac ha sigut el pàrking que d’aquí no res pagarem.

PER UNA EDUCACIÓ PÚBLICA, SENSE PAGAR MATRÍCULA, FOTOCÒPIES, PREUS EXCESIUS A LA CAFETERIA, ALLOTJAMENT I ARA PÀRKING.

CRIDEM ALS NOSTRES COMPANYS D’ALTRES CURSOS I ALTRES ENSENYAMENTS A PARTICIPAR EN LA VAGA.

LLUITEM  TOTS PELS NOSTRES DRETS!!!!!

1er de treball social

PERIÒDIC D'ESQUERRA REVOLUCIONÀRIA