uneteMovilmex 01
bannerafiliacion2 01

Des d’aleshores, els treballadors vinculats a aquesta nova candidatura sindical han estat víctimes de pressions i xantatges. Acomiadaments venjatius. Els treballadors vinculats a la nova candidatura sindical estan sent acomiadats l’un darrere l’altre i, a més a més, es fa vulnerant tots els procediments legals vigents. Com si es tractés d’una vendeta, la direcció de l’empresa està desfent-se de tot el personal que s’ha atrevit a organitzar-se per millorar les nefastes condicions laborals actuals. Condicions de treball feudals. El fet que la UGT no hagi funcionat com a sindicat, sinó com a serf dels interessos de la direcció de l’empresa, ha permès que les condicions laborals a la Fàbrica Reverté hagin arribat a una precarietat pròpia d’una altra època. Es retallen sous i es converteixen els festius en laborables tot demanant més productivitat; s’incompleixen els estàndards mínims de seguretat laboral en un sector d’alta perillositat; s’encarreguen tasques especialitzades a treballadors que no estan qualificats per fer-les i posteriorment se’ls penalitza per “poca productivitat; es va acomiadar una treballadora que va demanar una reducció de jornada per maternitat (tot i que després va haver de ser readmesa), i, en el súmmum de la mesquinesa, la direcció de l’empresa no col·loca tasses de vàter als lavabos perquè si no “s’asseuen i perden temps”. Mala gestió empresarial. Paguen justos per pecadors. Per si no n’hi hagués prou, la direcció de la Fàbrica Reverté ja fa temps que anuncia que els números no surten. Està preparant el terreny per a una retallada de plantilla més extensa. Però si els números no surten no és perquè la fàbrica de Bellvei tingui una baixa productivitat, sinó que es deu a un seguit d’aventures empresarials a Mèxic del propietari de l’empresa que han estat un absolut fracàs. Una vegada més, es vol que els treballadors i les treballadores paguin els plats trencats de la mala gestió dels empresaris.

Totes les CUP i els grups de suport de la comarca del Baix Penedès (Arboç, Calafell, Cunit, Llorenç, el Vendrell) volem mostrar la plena solidaritat amb als treballadors i treballadores de la Fàbrica Reverté que pateixen aquestes condicions laborals impròpies del segle XXI. També volem denunciar l’actitud menyspreable dels delegats de la UGT a l’empresa, alhora que donem el suport total a les accions per exigir la rectificació dels acomiadaments improcedents, per la fi de la persecució sindical i per una millora de les condicions laborals actuals. Per a més informació: ccoo-reverte.webnode.es

Llegir més: http://ccoo-reverte.webnode.es/news/comunicat-de-les-cup-del-baix-penedes-davant-la-concentracio-de-l11-de-desembre-a-la-fabrica-reverte-de-bellvei/

PERIÒDIC D'ESQUERRA REVOLUCIONÀRIA

bannerafiliacion2 01